PDA

View Full Version : Did Xbox change your life?



Dre
08-14-2002, 01:33 PM
Well, me it did. The reason is that I decided to quit smoking. I used to smoke a pack a day for 9 years. Then, I finally said ok.. if I buy an xbox I won't have $$ for cigarettes. So thats what I did and its been 8 months now that I haven't had a cig!

So, anyone else's Xbox have a positive influence on their life?

peejay2288
08-14-2002, 02:35 PM
This summer whenever I never had anything to do I was planning on watching tv. Now I play xbox or go on these forums!!!

XBOX MSSC
08-14-2002, 02:37 PM
My xbox is like birth control. I get my pleasure from xbox on fertile days, and play 'elsewhere" on non-fertile days! It saved me from being a father of 37 :D

Shorezy
08-14-2002, 02:43 PM
In a way Xbox has changed my life. It definitely allows me to set goals in case i don't have any (short term ones that is), and it also has (gamespy/XBConnect) given me the chance to meet awesome people, and i know it WILL (Xbox live of course) give me the chance to actually talk to, and discuss with new and awesome people. An example of the awsome people i have met is also right here at our own XBA.:)

xboxed79
08-14-2002, 02:43 PM
i lost my job
my girl left me
and my cat hung her self on the extra long controller cords...

damn..

anarky
08-14-2002, 03:16 PM
Originally posted by xboxed79
i lost my job
my girl left me
and my cat hung her self on the extra long controller cords...

damn..
rofl

My xbox has changed my look on gaming- with games such as halo my expectancy of the quality of games has risen tenfold.

l Maximus l
08-14-2002, 06:27 PM
Originally posted by halo_11
In a way Xbox has changed my life. It definitely allows me to set goals in case i don't have any (short term ones that is), and it also has (gamespy/XBConnect) given me the chance to meet awesome people, and i know it WILL (Xbox live of course) give me the chance to actually talk to, and discuss with new and awesome people. An example of the awsome people i have met is also right here at our own XBA.:)

Well said, my fellow insane game crazed addict! :D

This is exactly right...XBox Live is going to be so much more bad ass due to the fact that we all know eachother here at XBoxaddict.com, the best XBox fansite on the net! :)

DZNUTZ
08-14-2002, 06:30 PM
Max- good ta see ya around
xboxed79-LMFAO...that was hilariously...btw welcome to xba:)
Dre- congrats on the quiting of the coffin nails....i've got 2 months under my belt as i speak... DZNUTZ knocks on wood

xboxed79
08-16-2002, 03:41 PM
Originally posted by DZNUTZ
Max- good ta see ya around
xboxed79-LMFAO...that was hilariously...btw welcome to xba:)
Dre- congrats on the quiting of the coffin nails....i've got 2 months under my belt as i speak... DZNUTZ knocks on wood

thanks for the welcome...
its been a ton of fun so far...

Whisper
08-16-2002, 04:33 PM
since buying one,

i got my first serious girlfreind


thats about it.. so thats good :)

AcidJazz
08-16-2002, 04:36 PM
Yes, it definately did. Not sure if it changed it into a better way though...

Xtopia
08-16-2002, 04:57 PM
Hmmm...Cool post.

I can't say that Xbox has changed my life...really. In a inderict way it has...during the school year...when I have a lot of work the Xbox relaxes me and lets me have alot of fun so the work is not so bad. :confused:

Sodacider
08-16-2002, 07:29 PM
The xbox has changed my life in an arbitrary way.

XboxDragoon
08-16-2002, 07:47 PM
changed my life.

1. meeting awesome new people who share my love for the xbox everyday
2. took my standards of gaming to a whole new level.
3. Another pastime to engage in when bored
4. Something to do when its too hot outside.

Tkf5000
08-16-2002, 07:50 PM
yea it has. i could amagine if for christmas i got something else instead. i would be the last person left playing dreamcast lol.

Markus_Kalarkus
08-16-2002, 08:23 PM
Yup.:)

Snapple
08-16-2002, 08:26 PM
actually xbox made my life worse cause now i play more video games:D but o well;)

Tkf5000
08-16-2002, 08:34 PM
Originally posted by xboxfan38
actually xbox made my life worse cause now i play more video games:D lol. whats wrong with that.

SoccerCJM77
08-16-2002, 08:43 PM
:cool: Congrats for being silver now. I did not want to lose you on XBOX live

Snapple
08-16-2002, 08:44 PM
Originally posted by SoccerCJM77
:cool: Congrats for being silver now. I did not want to lose you on XBOX live

wtfhttp://www.gute-guete.de/images/Forum/Smiley/new_shocked.gif (just wanted to use that smilie:D )

Tkf5000
08-16-2002, 08:47 PM
i was gunna say the same thing but u beat me to it lol. cool smilie.