PDA

View Full Version : Buying Splinter Cell?



Jarvis
09-29-2002, 11:41 PM
comment if you want

-jarvis

y2kash_14
09-30-2002, 03:53 AM
Originally posted by Jarvis
comment if you want

-jarvis

nah, im good

xboxmaster2002
09-30-2002, 04:09 AM
Originally posted by y2kash_14


nah, im good


that was just a comment... anyways this game looks great and it has stuff not in anyother game like opening the door slightly and peaking through and a bunch more still 2 months away though but im sure its worth the wait

carlbme
09-30-2002, 04:55 PM
Of course I am

jusber01
09-30-2002, 09:36 PM
hell yeah i am!;)

Comic Book Guy
09-30-2002, 09:45 PM
You better believe I'm going to buy it!!!!!!!!!!!

JYNX
09-30-2002, 10:43 PM
oh yeah, everyone needs to get this game. its gonna be SUPER AWESOME. its like being the only kid in your neighborhood without HALO. that must suk huh.
-JYNX-:cool: :eek:

Bundy
10-01-2002, 07:36 AM
this game is gonna rock.

The current issue of playboy has splinter cell as game of the month. That is pretty cool.

Hugh_Jass
10-01-2002, 02:36 PM
Splinter Cell is going to trounce MGS.

DZNUTZ
10-01-2002, 02:40 PM
does a squidpie come from left field and kick up dust for no reason...err umm i meant does a snoop01709170 post uncountable amounts of spam..lol ..what i'm trying to say is...does a bear take a dump and wipe his arse with a rabbit...

F it.

of course i'm buying it.

meda1ni
10-01-2002, 03:17 PM
...............Yep:)

VenoM
10-01-2002, 03:38 PM
yup..cant wait for this game...heard it will have downloadable content as well..like new levels and crap

Squidpie
10-01-2002, 03:40 PM
Does DZNutCase get ticked cuz I won't send him a pic?... of course I'm buying Splinter Cell.

hook-worm J
10-01-2002, 03:42 PM
Yeah, I am, this is the only game on xbox that I am currentley looking forward to alot.

Mega Gamer
10-01-2002, 03:47 PM
You have to be nuts, not to buy thee game!

Jarvis
10-02-2002, 04:36 AM
who the fck said no!?

-jarvis

Methalius
10-02-2002, 12:40 PM
You better believe that I am going to be buying this game. It looks awesome.