PDA

View Full Version : ahahh, dumbest question ever



Snoopy7548
02-07-2003, 08:12 PM
lol, http://forums.xbox.com/ShowPost.aspx?PostID=1361445

Reclaimer
02-07-2003, 08:18 PM
Wow, that is a definite new all time dumb question.

I would have said no. Just to be different.

canadianboi3
02-07-2003, 08:35 PM
hahaha what an idiot.

Liquid Gears
02-07-2003, 09:10 PM
It's more like....

That's the dumbest dumb-sh*t ever :rolleyes:

oddworld20-3000
02-07-2003, 09:21 PM
Damn that is dumbest question I heard in 5 years. What a fuc*ing retard.

Evil_Dr_Beefy
02-07-2003, 10:01 PM
That's almost as bad as ....do you want me to shoot you?.........Now that i think about it.....you have to wonder with all of the hardware changes and security update that microsoft is making to the xbox........that may not be as dumb as you think:D AHHH..what the hell !!! you can't defend it...that was a stupid question

Bravo_2
02-08-2003, 12:39 AM
Quite the stupid one.

No Fear 23
02-08-2003, 12:59 AM
muahahahah!

hiter101
02-08-2003, 01:03 AM
looks like that guy usses his computer from a nice padded room :rolleyes:

J Dub
02-08-2003, 04:32 AM
LOL that's just horrible.... :confused:

Supperdog
02-08-2003, 12:53 PM
HAHAHH WHAT AN IDIOT! ! ! !
they just keep getting stupider
losers like that should be shot to the moon
damn it doesnt take a genius to figure out they wont be, eh?



.........................................ummmm...........................right...................... ......................................................guys?......................................... ...........................:confused:

Dark Enemy
02-08-2003, 05:24 PM
LMAO

spartus
02-08-2003, 06:09 PM
Wait. 2001 Xbox systems can play new games? So what did I have to buy that second Xbox for?! :D

Shadow20002
02-08-2003, 07:32 PM
I think this guy wants just to increase the number of his posts. :rolleyes:

Xbox Owner
02-08-2003, 10:43 PM
lol.. idiot

SiGuy
02-08-2003, 10:53 PM
Thats gotta be the dumbest **** I ever heard. I bet it was one of the XBA mods hahaahahahapleasedontbanmehahahaah...... j/k

xboxman_1
02-09-2003, 12:55 AM
If this wasn't the biggest spamming thread ever I don't know what was. But LOL btw.

::: realizes his post was spam too.... :::

stilly
02-11-2003, 05:51 AM
what, i thought every time you bought a new game, you had to buy a new xbox to play it in. i got 7 of the suckers sat here.