PDA

View Full Version : Pimped out dashboards.



Brevity
12-02-2005, 08:34 AM
Are you guys customising your dashboard. I seen these on another site and thought a thread where people post pics of theirs would rock. So post yours here and/or tell if yous pimping yours out.
http://re-kwest.com/images/dashboard1.JPG
http://re-kwest.com/images/dashboard2.JPG
http://re-kwest.com/images/dashboard3.JPG
http://re-kwest.com/images/dashboard4.JPG

Q: How easy is it to do?

A: If your hooked up through a router all you have to do is make sure you are using Windows Xp service pack 2. Then you have have windows connect and the NET framework installed, then you download and install the software found at xbox.com/pcsetup. Some people have no trouble at all and others can't seem to get it to work, it all depends on your setup I guess. This will allow you to stream music and view photos only, no movies without a media center PC.

ll Mista GT ll
12-02-2005, 09:21 AM
Yeah! I have Media Center and Sp2! I'm all set! (It sucks for the people with pirated coppies of windows though... Muhahahwhwhaha!)

I ROCK DIS XBOX 360!

LeoBreaker
12-02-2005, 10:16 AM
actually i know a friend... (yeah that works) who has a pirated copy of windows and it works fine :p

Whisper
12-02-2005, 12:14 PM
i have a pirated copy and everything works fine

ll Mista GT ll
12-02-2005, 12:53 PM
(let's not let this become an "illegal" thread guys)

But yeah..

Im D Milkman
12-02-2005, 01:20 PM
So you can pull an image from your PC, and make that your Dashboard background? Nice.

Sam-XBA
12-02-2005, 03:38 PM
So you can pull an image from your PC, and make that your Dashboard background? Nice.

I thought you were the old me for a second

trixmaster
12-02-2005, 05:56 PM
You can also put your pictures on a USB stick and transfer them that way.

Jackyboy
12-02-2005, 11:25 PM
http://re-kwest.com/images/dashboard1.JPG


for some strange reason i like this one... :confused: :confused:

i will probably do this when i get my 360

LeoBreaker
12-02-2005, 11:54 PM
isn't that jessica alba, she's hawt :hump:

Flame Sword8
12-03-2005, 01:53 AM
I have have sp2 and media pc but i dont know how to install a net passport, ne1 know how, i have now experience with this.

NascarZiNg
12-03-2005, 07:09 AM
I put my image of me with my fiance in my xbox 360! I used digital camera with USB to put my image in there.

Bmoreforeva
12-11-2005, 04:11 PM
So i'd be able to use mysd card and put pics on it?

pitt4ever
12-11-2005, 04:28 PM
It says you need Internet Explorer to download the Service Pack 2, but I hate it! I guess if I want to do this when I get a 360, I'll download IE, download the service pack, then remove IE again.

pjh13
12-11-2005, 07:25 PM
i dont think you need Internet Explorer, I have Firefox and it works just fine

pitt4ever
12-11-2005, 08:22 PM
It says you need IE when I try to download it. :confused:

killerscott
12-11-2005, 10:08 PM
Yeah, I have a picture of my girlfriend on mine... haha.

BoogerBoy
12-12-2005, 12:44 AM
Now that is kick arse! Very sweet! :D

TheCovenant
12-12-2005, 01:05 AM
so...no more?

(i dont have a 360)

l Maximus l
12-12-2005, 03:31 AM
Nice! I'll have to do this when I get some time...very cool. In fact, I haven't even downloaded any music yet...I seriously need some time.....

Goku_69
12-12-2005, 05:52 PM
i can't get the net framework to install cause i don't know how to find it!!

F1Ox
12-22-2005, 05:41 AM
How do you use xbox 360 theme. I just got 360 last night around 5pm est.:cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers:

AdventChild
12-22-2005, 08:35 AM
where is the setting option for this, cool feature!

neutralfighter1
12-22-2005, 06:35 PM
http://i35.photobucket.com/albums/d192/neutralfighter1/wallpaper-3d-angel.jpg
:)
I gotta get rid of that URL in the corner. :(

http://i35.photobucket.com/albums/d192/neutralfighter1/HACK-27.jpg

I like the other one better.

I can't get my xbox hooked up with my pc, can someone walk me through it so I can fix what I'm doing wrong?

Jackyboy
12-22-2005, 11:11 PM
http://img356.imageshack.us/img356/3807/wallpaper3dangel8te.jpg

Brevity
12-23-2005, 09:05 AM
I wish you could set a new pic for each blade. I know thats got to come sometime cus the themes you can DL has that option.

neutralfighter1
12-23-2005, 11:51 AM
Thank you!
I had forgotten to do that yesterday cuz I had to wrap my Sis' Christmas present. (Is that how you spell it?) That is like the only considerate thing someone has done for me so far on this forum. (Besides people giving me help on my PC/Xbox connection.) Some of the people are starting to bug me. I just joined yesterday and people are already attacking me. :(

P.S. I will post some more themes later. And can people give the actual pictures of what their using? I like to collect cool gaming pics.... especially from Fable :)

---------edit----------
Why does it take people so long to respond in this thread?

http://i35.photobucket.com/albums/d192/neutralfighter1/computer-graphics_0020.jpg

Brevity
12-23-2005, 02:23 PM
I am using this one.
I will post the link and not the pic since its so huge.
http://www.kingkongmovie.com/wallpapers/images/1280x1024_01.jpg

neutralfighter1
12-23-2005, 06:17 PM
Meh, that ones ok...

Highlite23
12-24-2005, 01:41 AM
i can't get the net framework to install cause i don't know how to find it!!

Here ya go Net Framework (http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=262d25e3-f589-4842-8157-034d1e7cf3a3&displaylang=en)

Highlite23
12-24-2005, 01:45 AM
where is the setting option for this, cool feature!

Push the contol button, the orb, on the controler. The menu will open on the left hand side. Then go to "Personal Settings" then "Themes" :)

GTA3 Dude
12-24-2005, 03:15 PM
I was always shocked that this feature wasn't included. Apparently it was and I just never heard anything about it. This makes me want a 360 more. The services are getting me more excited than the games. Only looking forward to Top Spin 2 and the XBL arcade.

neutralfighter1
12-24-2005, 03:45 PM
Hey everyone, Im'ma post a new thread in the General board for random pictures, if you wanna see my really, really, nice ones go there. But it's just for random pictures not just themes if your gonna post there.

ll Mista GT ll
12-24-2005, 03:58 PM
Hey everyone, Im'ma post a new thread in the General board for random pictures, if you wanna see my really, really, nice ones go there. But it's just for random pictures not just themes if your gonna post there.

Do you want our approval or something? I say go for it. :D

neutralfighter1
12-24-2005, 08:03 PM
Lol. Just be sure to check it out. I LOVE collecting cool pictures. It's like a hobby. :)

P.S. I mean the off topic board.

mattgame
12-24-2005, 11:48 PM
I put my image of me with my fiance in my xbox 360! I used digital camera with USB to put my image in there.212

That's funny because I have an image of me and your fiance too.























































I couldn't resist. Sorry.:cheers:

neutralfighter1
12-25-2005, 07:24 PM
Omg, Bbbuuuurrrrnnnn!!!!!
... Wait a minute.... MATTGAME!!! WHAT HAPPENED TO THAT PICTURE OF ME AND YOU ON YOUR XBOX!!?? DO YOU NOT LOVE ME ANYMORE!?