PDA

View Full Version : Anyone camping out at best buy on the 18th?



thatdude222
12-14-2005, 04:21 PM
i hope to be. seems to be the only way i can get a 360 to play over christmas break.
anyone else?

DocHoliday78
12-14-2005, 04:43 PM
Nah, thats what lil bros are for

ll Mista GT ll
12-14-2005, 04:48 PM
I will not go all crazy for a product that Microsoft has Stockpiled in their ware houses that they claim that they dont have but they really do but they are lieng to us people so that they think that have us hook line and sinker but they really dont because they just think they do but really it's all bullshiat and yeah. :watchout:

NascarZiNg
12-14-2005, 05:08 PM
I am not in mood to camp out again for another broken xbox 360!

icarusfountain
12-14-2005, 05:19 PM
I'm not in the mood to camp out and read that insanely long run-on sentence up there.

My buddy, on the other hand, is camping out.

wbio
12-14-2005, 05:28 PM
Yea, probably, I don't feel like waiting forever to get one. My dad might be willing to wait out there atleast for a while, I might switch off with him or something, I dunno. Not looking foward to it though.

F1Ox
12-14-2005, 05:40 PM
Yea, probably, I don't feel like waiting forever to get one. My dad might be willing to wait out there atleast for a while, I might switch off with him or something, I dunno. Not looking foward to it though.I'll probably do the same and hang out for 3 to 4 hours before the store opens.

Jackyboy
12-14-2005, 05:42 PM
i might get there early morining but not camping overnite

Rhiannon
12-14-2005, 06:08 PM
omg yinz are all nuckin futs

PapaSKooT
12-14-2005, 06:12 PM
:rofl:

Yea, I'll probably be there, if not overnight, then bright and early.

ll Mista GT ll
12-14-2005, 06:14 PM
i might get there early morining but not camping overnite

I doubt it...


Send pics, eh? ;)

Jackyboy
12-14-2005, 06:58 PM
I doubt it...


Send pics, eh? ;)
mmmkay.. if i can get a camera i will

swivel
12-14-2005, 07:37 PM
This thread seems to be 98% signatures and avatars and 2% something else.

aasp
12-14-2005, 07:55 PM
i might get there early morining but not camping overnite


I'm leaving at 4 a.m.

pitt4ever
12-14-2005, 08:26 PM
Bright and Early in da 'Burgh

ll Mista GT ll
12-14-2005, 08:28 PM
This thread seems to be 98% signatures and avatars and 2% something else.

I'm guessing the other 2% ain't milk, eh? ;)

F1Ox
12-14-2005, 09:31 PM
Anyone in P.a going to Best Buy in White Hall

FatBox
12-14-2005, 09:33 PM
Anyone in P.a going to Best Buy in White Hall
Lol what are the odds of that? I'll tell ya the odds, they are 100% chance that it's going to happen.

l Maximus l
12-14-2005, 10:06 PM
If I were you guys, I'd do it if I wanted one... I did and I don't regret it one bit.

ll Mista GT ll
12-14-2005, 10:08 PM
If I were you guys, I'd do it if I wanted one... I did and I don't regret it one bit.

ROFL, you know tht guy in the car that drove up to you in line and started bragging? You can do that yo all of the campers :p

Jags
12-14-2005, 11:04 PM
LOL
for all u guys that are going in hte morning, LIKE I DID, they're gonna give out tickets for them at 9 the morning b4
they dont want a little shanty town of ppl camped outside there store looking likea bunch of homeless ppl
thats a frost bite lawsuit just waiting to happen

BattleAxe2006
12-15-2005, 08:29 AM
although i already have a 360, my friend doesn't. since the first time camping out was pretty fun, i'm gonna camp out with him this time.

thatdude222
12-16-2005, 04:33 PM
i will me camping out overnight. me and my friends will be getting there at 5 pm on saturday the 17th and staying till opening. were bringing a TV and an n64, gonna get a goldeneye tournament going. hope we dont freeze to death.

pjh13
12-16-2005, 08:27 PM
thats cool but are there outlets on the outside of bestbuy so you can plug that stuff in?

Jackyboy
12-17-2005, 09:47 PM
my best buy has 35-40 ppl camping already and its 8:47pm saturday night. im not going anymore