PDA

View Full Version : Xbox name



Angell
03-02-2002, 10:52 PM
Hey how do I change my Xbox's name?:)

zeek39
03-02-2002, 10:55 PM
I know that you can do it by beating dead or alive with a really high score

Angell
03-02-2002, 10:57 PM
Dont have that game.... is there anyother way?

zeek39
03-02-2002, 11:03 PM
Yeah ... I've heard of many ways but cannot think of any right now

Angell
03-02-2002, 11:09 PM
plee do cuz I wanna different name than Whicker

Xbox
03-02-2002, 11:33 PM
How do you check what your Xbox name is?

zeek39
03-02-2002, 11:36 PM
if ya have halo then press multiplayer..split screen.. and then at the part where your names are on the controllers above is a picture of an x-box and on it, there is the x-box name

Xbox
03-02-2002, 11:41 PM
Lol, I own sleepy the xbox

Storm
03-03-2002, 01:18 AM
Proud Owner of 'Caboose' :D :p

J Dub
03-03-2002, 02:53 AM
Mine fits in quite nicely with my persona....."Grumpy".

Razor70
03-03-2002, 03:00 AM
Mine is rather cool...It's Snake! LOL. Maybe I should change my name here to Pliskin what do you think? hehe.

FlyBoy
03-03-2002, 03:09 AM
Hate to burst ya'lls bubbles but we had several threads about this before and noone really seemed to know for sure how to name it permanently as I recall (except for the DOA3 thing). Also, we discovered that many people's boxes have the same name. Mine is Sneak.

Malachi
03-03-2002, 04:50 AM
Caboose...haha...what a cool name!

Variation-XBA
03-03-2002, 05:17 AM
Just get a high score in DOA3, when you put in your name, thats what the Xbox name will be.

wweomaniac
03-03-2002, 12:47 PM
get top 10 in dead or alive 3 in survival mode. VERY VERY VERY SIMPLE.

dont buy the game, rent it if thats the only thing you wanna do with it.

Frink
03-03-2002, 01:24 PM
I just checked mine. It's Maximus.;)

Angell
03-03-2002, 01:50 PM
That would be great if I didnt live in a hick town and have no where to rent it! O well, anyother way?

gula
03-03-2002, 02:01 PM
Mine is named "W".

A Friend and I were battleing over the XBox controller, and the only thing that went it was W. I wanted to change it, but I haven't gotten the chance to play DoA3 ever again. :D

Plewis
03-03-2002, 02:06 PM
my xbox's name is cheech in honor of cheech and chong

FlyBoy
03-03-2002, 02:18 PM
Originally posted by Plewis
my xbox's name is cheech in honor of cheech and chong

Did you name it that yourself with DOA3? Haha, thats pretty funny if it came prenamed like that from MS:D Now your XBOX named "Cheech" can "hot-box" in the new case you won here Plewis! LOL

zeek39
03-03-2002, 02:22 PM
Hollywood is the name of my xbox- I personally don't like the name it is too long and too squeaky

Chronman420
03-03-2002, 06:18 PM
Mine is Sooner! Changed it with the DOA trick. I dont recall what the factory name was tho. =/

benz_300sl
03-03-2002, 06:42 PM
you guys are lucky...my XBox is named "Noodle":eek: :eek:

talk about wussy name:confused: