PDA

View Full Version : Microsoft says Xbox scratching won't force recall in Japan



brandontyler
03-04-2002, 10:42 AM
I rember someone saying that they were actually scratching because the Japanese were turning the XBOX on its side like the PlayStation 2.

MSN Money MSFT News Link (http://news.moneycentral.msn.com/ticker/article.asp?Symbol=US:MSFT&Feed=RTR&Date=20020304&ID=1462184)

Capt Marvel
03-04-2002, 11:19 AM
hahah lol...ahahhahahhahahhahahah

ahahahhahhah lol ahhahahahahahaah

GokuX
03-04-2002, 11:33 AM
If that's true it's pretty funny.

RudedogX
03-04-2002, 11:54 AM
um...don't the instructions on the XBox say to not stand it on it's side? (i could be wrong, but i thought that was in the instructions) If it was, then MS is in it's right since it is the consumer's fault for not following the safety instructions.

wweomaniac
03-04-2002, 05:22 PM
lolololol!!!!!!!!!! omg omg omg omg omg hahahahahahaha...... not only do japs have small wangs, but they also have smaall IQ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

"Turning the XBOX on its side"


ahahahhahahahhahaha

Snoopy7548
03-04-2002, 05:40 PM
haha, my mom just saw that on the news, that people were complaining that the xbox was scratching their discs. but microsoft said that they werent inserting them properly. dumb japanese f*cks.:D

AvedisZ
03-04-2002, 08:11 PM
What is the big deal with puting your *** PS2 on it's side? So when it falls over and smashes into a billion peicies you can go buy an Xbox like you should have in the first place? Yup, thats it! I can just see some jizapanise guy puting Halo in the tray with the Xbox on it's side and the disc falls out like 50 times!!

Dave the rookie
03-05-2002, 01:40 AM
Note to self...

don't use chopsticks to insert a DVD.:D

Snoopy7548
03-05-2002, 02:43 PM
hahaha:D

Woocifer
03-05-2002, 03:22 PM
ummm...don't you think you're being a little harsh here guys? Its funny cuz they did it, but yer bein just a tiny bit racist here...

Hugh_Jass
03-05-2002, 04:22 PM
Originally posted by Woocifer
ummm...don't you think you're being a little harsh here guys? Its funny cuz they did it, but yer bein just a tiny bit racist here...

Yep.

Snoopy7548
03-05-2002, 05:45 PM
haha